HTML

soulmania

TELEFONOKRÓL FOG SZONI A NOTA

Friss topikok

  • VILMOS: Sziasztok! Megmondaná nekem valaki először is, hogy a Qualcomm USB driver-t a telefonra vagy a gép... (2013.11.10. 14:45) u900 és u700 java fölrakása

Linkblog

Archívum

saját véleményem

2008.09.03. 16:58 :: kuka00

NA amikor fölraktam az uj játékot a nokia n73 és akkor kikapcsoltam. na ez itt a gond és bevittem szervizbe . majd irok hogy mi lett vele . Adig ku990 tulaj vagyok .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwsoulmania.blog.hu/api/trackback/id/tr37646742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása